رکورد دریافت کارت زرد در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس در جریان مصاف چلسی و بورنموث شکسته شد.

تیلور

به گزارش همشهری‌آنلاین، در جریان مصاف چلسی و بورنموث در هفته چهارم لیگ جزیره رکورد دریافت کارت زرد در لیگ برتر شکسته شد؛ ۶‌کارت برای بورنموث، ۸‌کارت برای چلسی و ثبت رکورد اخطار به ۱۴‌بازیکن و ۲‌سرمربی برای آنتونی تیلور داور مسابقه. بازی در نهایت با گل دیرهنگام انکوکو با نتیجه یک بر صفر به نفع چلسی تمام شد. اوانیلسون در دقیقه سی‌وهشتم یک پنالتی را برای بورنموث از دست داد.

بازیکنان چلسی در این فصل با دریافت ۱۶‌کارت زرد رکورددار هستند. بازیکنان این تیم فصل قبل هم بیش از همه مورد تنبیه داوران قرار گرفته بودند و بالای ۱۰۰‌کارت زرد دریافت کردند (۱۰۵تا) که یک رکورد تازه بود. بورنموث با کارت‌های این بازی و ۱۲‌اخطار در کنار منچستریونایتد در رده دوم قرار گرفت.

چلسی برای اولین‌بار از آوریل ۲۰۲۲ (با هدایت توماس توخل) ۴بازی متوالی خارج از خانه لیگ برتر را برد.

بورنموث ۱۹‌شوت مقابل چلسی داشت که هیچ‌یک گل نشد. فقط یک‌بار آنها تلاش‌های بیشتری بدون زدن گل در یک بازی لیگ برتر داشته‌اند (۲۰ضربه به طرف دروازه در مقابل نیوکاسل در نوامبر ۲۰۱۵)، درحالی‌که آخرین‌بار چلسی بیش از ۱۰سال پیش در مقابل لیورپول با شوت‌های بیشتری در این رقابت‌ها روبه‌رو شد اما گلی نخورد؛ در آوریل ۲۰۱۴ (۲۶).

کریستوفر انکونکو، بازیکن چلسی، چهارمین گل خود را در لیگ برتر برای چلسی به ثمر رساند که هر ۴گل خارج از خانه و به‌عنوان بازیکن تعویضی زده شده.

رابرت سانچس ۵۰‌درصد از پنالتی‌های چلسی در لیگ برتر را مهار کرده است (۲از ۴) که بهترین رکورد در این باشگاه است. بورنموث ۲پنالتی از ۳پنالتی اخیر خود در لیگ برتر را از دست داده، به اندازه ۱۷پنالتی قبلی‌شان در این رقابت‌ها.

کد خبر 881797
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha